0
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تصویر گالری
  • تصویر گالری

خرید نهال انگور تامسون سیدلس

75,000 تومان

ظاهر میوه تامسون سیدلس شبیه به انگور عسگری می‌باشد، این میوه پوست بسیار نازک و به رنگ سبز روشن دارد، قسمت گوشتی آن به صورت نرم، سفید و بدون هسته است، وزن هر حبه به ۶ گرم می‌رسد و وزن خوشه‌ها از ۶۰ تا ۵۵۰ گرم است که البته اگر شرایط اقلیمی و خاک برای پرورش این نهال مناسب و ایده‌آل باشد، قطعاً این وزن نیز افزایش پیدا می‌کند. این انگور را می‌توان به صورت تازه خوری جهت تهیه کردن آبمیوه، جهت تهیه دسرها و ژله‌ها و غیره استفاده کرد.

پاک کردن

برای خرید بیش از 100 اصله نهال تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

نهال انگور تامسون سیدلس

نهال انگور تامسون سیدلس یکی از رقم‌ های بسیار مرغوب و پرطرفدار میوه را در بین خریداران تولید می‌ کند که محصولات آن را می‌ توان نوع انگور بازار پسند و بی‌رقیب دانست. یکی از ویژگی‌ های نهال تامسون سیدلس ظاهر آن می‌ باشد که جز ارقام بلند قامت قرار گرفته، دارای تنه ایستاده است، به صورت عمودی رشد می‌ کند، ارتفاع این نوع نهال تا ۱۱ متر می رسد که البته بهتر است باغداران به وسیله هرس به موقع رشد ارتفاعی آن را کنترل کنند تا برداشت محصول در آن آسان و بدون دردسر باشد. این نهال دارای برگه‌ های پهن و سبز رنگ است که آوندهای برجسته دارد. این برگ‌ ها خوراکی نیز است.
زادگاه نهال ایالات متحده آمریکا می‌ باشد، اما امکان رشد و پرورش آن در کشورهای دیگر از جمله مناطق مختلف کشور ما وجود دارد. برای خرید نهال و آشنایی با قیمت نهال تامسون سیدلس و هم چنین انواع مختلف نهال‌ ها از جمله این نوع نهال مرغوب را به هر تعدادی که نیاز داشته باشید، برایتان تامین کند.‌ تنها کافی است که به سایت نهالستان ما مراجعه کرده، در داخل این سایت با ویژگی نهال‌ ها از جمله ویژگی نهال تامسون سیدلس آشنا شده و نسبت به خرید اقدام کنید، یعنی هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما برای خرید نهال نیست

ویژگی‌ های نهال تامسون سیدلس

آشنایی با ویژگی‌های نهال تامسون سیدلس به باغدار کمک خواهد کرد تا بتواند با شیوه‌ای درست آن را پرورش دهد، چون این نهال بومی کشور آمریکاست و قطعاً برای دستیابی به موفقیت در روند کاشت ما نیاز به اطلاعات اولیه داریم که برخی از آنها عبارتند از:

شرایط آب و هوایی مورد نیاز

از مهمترین ویژگی‌ های نهال تامسون سیدلس این است که به شرایط اقلیمی منطقه مورد نظر توجه کنید، میانگین دما برای کاشت چنین نهالی از ۲۵ تا ۴۵ درجه سانتی گراد مناسب است، یعنی می‌توان گفت که این نهال یک نهال طالب مناطق گرمسیری است که در چنین شرایطی بهترین و بیشترین رشد را خواهد داشت. البته مقدار بارش در این مناطق باید در حدر مطلوب باشد و حاصلخیزی خاک نیز حتماً مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است که کاشت نهال در ارتفاع ۵۰۰ متری از سطح دریا باشد
زمان مناسب برای کاشت نیز اوایل دی ماه می‌باشد که می‌ توان آن را از اواخر اسفند تا خرداد ماه نیز در نظر گرفت.

نحوه کاشت نهال

از دیگر ویژگی‌های نهال تامسون سیدلس این است که برای کاشت آن باید گودال‌هایی از عمق ۴۰ تا ۷۵ سانتی‌متر حفر کرده و این گودال‌ها دارای ارتفاع ۳ متر باشند، قطر گودال‌ها را نیز به صورت ۳۵ سانتی‌ متر در نظر بگیرید. پس از حفر گودال نهال‌ها را با دقت زیادی در داخل آنها قرار دهید، به طوری که شاخه یا ریشه آن آسیب نبیند، سپس مقداری خاک لمی و خاک برگ و کود ازوته داخل گودال ریخته و آن را با خاک مناسب بپوشانید. این روند موجب می‌شود تا نهال با رشد خوبی مواجه شود، در کوتاه مدت به بار نشسته و میزان باردهی آن نیز بالا باشد. بهتر است تنه درخت را به یک تکیه‌گاه ببندید تا باد یا طوفان موجب شکستن و از بین رفتن آن نشود، پس از اتمام کاشت نیز بلافاصله نهال را آبیاری کنید.

زمان باردهی نهال

نهال تامسون سیدلس یک ویژگی بسیار خوب دیگر نیز دارد و آن هم این است که اگر بتوانید آن را در منطقه ایده‌آل و با شرایط آب و هوایی خوب کاشته و سپس مراحل نگهداری آن را نیز به دقت انجام دهید، در سال دوم به بار می‌نشیند و پس از گذشت ۴ سال حداکثر باردهی را از این نوع نهال مرغوب خواهید داشت که این موضوع موجب شده است قیمت نهال تامسون سیدلس نیز بالا باشد.

قیمت نهال تامسون سیدلس

برای آشنایی با قیمت نهال تامسون سیدلس اطلاعات لازم در این خصوص در سایت نهالستان درج شده است، شما می‌توانید با مراجعه به سایت و یا ارتباط با کارشناسان در واحد فروش نهالستان با قیمت نهال تامسون سیدلس، ویژگی‌ها، نحوه نگهداری و کاشت صحیح و غیره نیز آشنا شوید.

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که نظر می دهد “خرید نهال انگور تامسون سیدلس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *