0
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تصویر گالری
  • تصویر گالری

خرید نهال انگور خارجی رد گلوب

70,000 تومان

انگور رد گلوب به صورت خوشه‌ های مخروطی شکل و بزرگ می باشد که وزن هر کدام ۷۰۰ تا ۱۰۰ است. حبه‌ های آن درشت و با وزن ۱۰ تا ۱۴ گرم می‌ باشد، حبه‌ ها به صورت دانه‌ دار و قرمز رنگ هستند که اندازه آنها متوسط تا ریز است. این رقم از انگور پوست نازکی دارد، اما بافت گوشتی آن سفت است، به همین دلیل در برابر ترک خوردگی بسیار مقاوم است. این نوع انگور شیرین و آبدار می باشد و معمولاً به صورت تازه خوری استفاده می‌ شود، اما گاهی نیز جهت تهیه کشمش، آبمیوه، شیره و حتی آبغوره مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

پاک کردن

برای خرید بیش از 100 اصله نهال تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

توضیحات نهال انگور خارجی رد گلوب

نهال انگور رد گلوب رشد خوبی دارد و ارتفاع آن ۱۰ تا ۱۵ متر می‌ باشد که تراکم شاخ و برگ در آن متوسط است. این نهال جزو ارقام میان رس است و محصول آن را اواخر شهریور برداشت می شود. از مزیت‌ های آن عمر طولانی است که می‌ توان حدود ۱۰۰ سال از آن محصول خوب و با کیفیت برداشت کرده. رد گلوب بومی کشور ما نیست، اما امکان پرورش آن در شرایط آب و هوایی مناسب وجود دارد و چون جزو ارقام بازار پسند انگور محسوب می‌ شود باغداران زیادی تمایل به کاشت و پرورش آن دارند.
جهت خرید و به دست آوردن قیمت نهال انگور خارجی رد گلوب به شما نهالستان بزرگ همتا نهال را معرفی می‌ کنیم. این نهالستان از جمله نهالستان‌ های بزرگ کشور است که کاشت و پرورش بسیاری از نهال‌ های غیربومی را انجام می‌ دهد. فعالیت‌ های این نهالستان با مجوز جهاد کشاورزی و مطابق با جدیدترین متدهای پرورش نهال می‌ باشد، به طوری که بسیاری از نهال‌ ها اصلاح نژاد شده هستند. علاوه بر آن که به صورت شناسنامه‌ دار و دارای گواهی سلامت نیز می‌ باشند، بنابراین می‌ توانید هر نوع نهال کمیاب یا نایابی را در این نهالستان پیدا کنید.

ویژگی‌ های نهال انگور خارجی رد گلوب

آشنایی با ویژگی‌ های نهال انگور خارجی رد گلوب برای کاشت و پرورش آن ضروری می‌ باشد، چون این نهال جزو ارقام خارجی است و قطعاً باید هنگام کاشت اطلاعات مختصری در خصوص آن داشته باشید. برخی از این ویژگی‌ ها جهت پرورش نهال عبارتند از:

شرایط آب و هوایی مناسب

نهال انگور رد گلوب برای مناطقی مناسب است که فصل گرمای بسیار طولانی دارند، در چنین مکانی نهال را باید خارج از گلخانه و فضای باز بکارید، اما در مناطق سردسیری که ممکن است نهال با یخبندان زمستان مواجه شود، باید کاشت آن در داخل گلخانه باشد. این نهال عملکرد خوبی در ارتفاع ۱۲۶۵ متری از سطح دریا دارد. فاصله نهال‌ ها با یک دیگر را باید به صورت ۲.۵ در ۳.۵ در نظر بگیرید.

بستر خاکی مناسب

از دیگر عواملی که در رشد نهال انگور رد گلوب بسیار مهم می‌ باشند، عمق و نوع خاک منطقه کشت است، چون خاک‌ های شور و اسیدی برای آن مناسب نیستند. نهال جهت رشد به خاک‌ های زهکشی شده و سبک نیاز دارد، خاک‌ های شنی و خاک‌ های شنی لومی بهترین عملکرد را برای نهال رقم می‌ زنند. البته خاک باید مقداری نیز آهک و خاصیت قلیایی داشته باشد. اسیدیته مناسب برای آن ۵.۵ تا ۶.۵ است. بهتر است که رنگ خاک تیره باشد، به این ترتیب می‌ تواند نور بیش تری را به خودش جذب کند، چون نهال برای رشد بهتر و تولید میوه مرغوب نیاز به نور و گرمای کافی دارد.
اضافه کردن کودهای پتاسیم، فسفر، کلسیم و منیزیم نیز جهت تقویت کردن زمین ضروری می‌ باشند، هم چنین می‌ توانید از کودهای اوره و پوسیده دامی نیز استفاده کنید.

نحوه آبیاری مناسب

از دیگر ویژگی‌ های نهال انگور خارجی رد گلوب آبیاری آن است. این نهال به خشکی مقاوم است، اما میزان نیاز آبی آن به منطقه ای بستگی دارد که در آن کاشته شده است. اگر نهال را در مناطق سردسیر کاشته اید که تابستان‌ های گرمی دارند، ۵۰۰ میلی لیتر آب برای آن در طول روز کفایت می‌ کند، اما اگر در مناطق گرمسیر نهال را کاشته‌ اید که تابستان‌ های گرمی دارند روزانه ۱۴۰۰ میلی لیتر آب برای آن نیاز است. به بیان دیگر ۵۰۰۰ الی ۶۰۰۰ متر مکعب در طول یک سال آب برای این نوع نهال مصرف می‌ شود که باید آن را به صورت ۲۰ روز یکبار در نظر بگیرید و حتماً آب به عمق ۱.۵ متری خاک برسد. مناسب‌ ترین شیوه برای این کار نیز آبیاری قطره‌ ای می‌ باشد.

زمان باردهی نهال

یکی دیگر از ویژگی‌ های نهال انگور خارجی رد گلوب این است که زود بازده می‌باشد و در سال دوم یا سوم محصول خوبی تولید می‌کند، به طوری که سه سال پس از کاشت و پرورش می‌توان ۱۸ تن میوه با کیفیت خوب در هر هکتار از آن برداشت کرد. که این رقم پس از چند سال به ۴۰ تن در هکتار نیز می‌رسد. از طرفی درخت انگور رد گلوب عمر طولانی دارد و میوه آن نیز از ماندگاری خوبی برخوردار است، این موضوع موجب شده است احداث باغ انگوری با این نهال و هم چنین بالا بودن قیمت نهال انگور خارجی رد گلوب قابل قبول و توجیه پذیر باشد.
چون باغدار می‌تواند طی چندین سال نخست احداث باغ با به دست آوردن محصولات خوب و مرغوب هزینه‌های احداث باغ را جبران کند.

قیمت نهال انگور خارجی رد گلوب

قیمت نهال انگور خارجی رد گلوب همانند برخی دیگر از نهال‌ های کمیاب و نایاب بالا است، چون این انگور بومی کشور ما نیست، از طرفی به علت ویژگی‌های خاص و مثبتی که ذکر کردیم جزو رقم‌های پرطرفدار جهت احداث باغ می‌باشد، علاوه بر آنکه سن نهال، نژاد و اصالت آن نیز بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.
با این وجود ما تضمین قیمت را نیز برای خریداران در نظر می‌گیریم، بنابراین اگر نهالستان ما را برای خرید نهال‌های مورد نظرتان انتخاب کرده‌اید، خیالتان بابت قیمت آسوده باشد. شما می‌توانید بدون مراجعه به نهالستان نهال‌ های درخواستی خودتان را در سایت ثبت کرده کنید، ما در کوتاه‌ ترین زمان نهال‌ های درخواستی شما را به آدرس مورد نظرتان ارسال می‌ کنیم.

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که نظر می دهد “خرید نهال انگور خارجی رد گلوب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *