0
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تصویر گالری
  • تصویر گالری

خرید نهال انگور خارجی سوپریور

120,000 تومان

انگور سوپریور به صورت بی‌ دانه و سبز رنگ است که البته اگر نورردهی خوبی داشته باشد، به رنگ زرد طلایی خواهد شد، حبه‌ های آن بیضی شکل و خوشه‌ ها نیز به صورت متوسط تا بزرگ می‌ باشند، به طوری که وزنی برابر با ۳۰۰ الی ۳۵۰ گرم دارند. این انگور بسیار خوش خوراک و خوش طعم است و علاوه بر تازه خوری برای تهیه کشمش نیز استفاده می‌ شود.

پاک کردن

برای خرید بیش از 100 اصله نهال تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

توضیحات نهال انگور خارجی سوپریور

نهال انگور سوپریور که با نام شوگر وان نیز شناخته می‌ شود جزو ارقام زودرس انگور است که اگر در مناطق گرمسیری پرورش داده شود زمان باردهی آن بسیار کوتاه خواهد بود و به صورت نوعی انگور نوبرانه به بازار وارد می‌ شود. از مناطق پیشنهادی جهت کاشت و پرورش این نوع انگور شهرهای جنوبی کشور مانند دزفول می‌ باشد و از مهم ترین ویژگی‌ های نهال انگور خارجی سوپریور این است که جز رقم‌ های بازارپسند در مناطقی مانند آمریکا و اروپا محسوب می‌ شود. میوه آن امکان ماندگاری در سردخانه را دارد، به همین دلیل می‌ توان آن را به عنوان نوعی رقم تجاری جهت صادرات انتخاب کرد.
جهت خرید و آشنایی با قیمت نهال انگور سوپریور نهالستان همتا نهال را فراموش نکنید. در این نهالستان شما می‌ توانید انواع مختلف نهال‌ های کمیاب و نایاب را خریداری کنید که بیش تر آن ها به صورت اصلاح نژاد شده و با کیفیت بالایی پرورش داده می‌ شوند. فعالیت‌ های ما در این نهالستان مطابق با تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا و هم چنین با مجوز جهاد کشاورزی می‌ باشد. علاوه بر آن که گواهی سلامت را نیز دریافت می‌ کنند و عاری از هر گونه آفات یا بیماری‌ ها می‌ باشند، علاوه بر آن اگر اطلاعات کافی در خصوص نحوه کاشت و پرورش دادن نهال نداشته باشید، می‌ توانید در این خصوص از کارشناسان ما کمک بگیرید.

ویژگی‌ های نهال انگور خارجی سوپریور

نهال انگور سوپریور بومی کشور ما نیست، به همین دلیل اگر تصمیم دارید این نوع نهال را در سطح کشور پرورش دهید، بهتر است با برخی ویژگی‌ ها و مشخصات آن آشنا باشید تا بتوانید نهال را به درستی بکارید. برخی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های نهال انگور خارجی سوپریور جهت کاشت آن موارد زیر هستند:

شرایط آب و هوایی مناسب

اگر هدف شما این است این نوع از نهال را به درستی پرورش دهید، باید آن را در شرایطی پرورش دهید که مشابه با شرایط آب و هوایی خاستگاه اصلی نهال باشد چون این نهال بومی آمریکا است، اما امکان کاشت آن در مناطق نیمه گرمسیر، گرمسیر و معتدل وجود دارد. در هنگام کاشت نیز باید به نوع خاک و هم چنین فاصله مناسب کاشت دقت داشته باشید، چون تحت یک شرایط استاندارد شاخ و برگ و ریشه نهال‌ ها با یک دیگر برخورد نکرده و به خوبی رشد می‌ کنند، علاوه بر آن که می‌ تواند نور کافی را نیز دریافت کند.

روش صحیح هرس نهال

یکی دیگر از ویژگی های نهال انگور خارجی سوپریور نحوه صحیح هرس آن می‌ باشد، برای این کار بهتر است از سیستم y استفاده کنید، اما اگر قصد دارید برای این کار هزینه کم تری داشته باشید، روش هرس مختلط و کوردون یک طبقه نیز مناسب است.

زمان باردهی نهال

نهال انگور سوپریور اگر به درستی پرورش داده شود، در کوتاه مدت یعنی پس از دو سال به بار می‌ نشیند، گر چه ممکن است مقدار محصول آن اندک باشد، اما در سال چهارم این مقدار به حداکثر خود رسیده و برداشت تجاری آن آغاز می‌ شود، از طرفی با توجه به بزرگ و متراکم بودن خوشه‌ های آن از هر نهال می‌ توان مقدار بالایی محصول برداشت کرد. به این ترتیب احداث باغ با نهال سوپریور و هم چنین بالا بودن قیمت آن توجیه اقتصادی دارد.

قیمت نهال انگور خارجی سوپریور

قیمت نهال انگور خارجی سوپریور با توجه به خاص بودن آن بالا است، چون این میوه از ارقام بسیار مرغوب بازار انگور محسوب می شود و دارای طعم و مزه بی‌ نظیری می‌ باشد، از طرفی نیز انگور بومی کشور ما نیست و پرورش آن تنها در برخی از نهالستان‌ ها انجام می‌ شود که این موضوع موجب افزایش قیمت نهال انگور خارجی سوپریور می‌ شود. اما ما برای کلیه نهال‌ ها از جمله نهال‌ های غیربومی، تضمین قیمت را در نظر گرفته‌ ایم، به این ترتیب جای نگرانی نیست و شما می‌ توانید به هر تعدادی از نهال مورد نظرتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید. چون فروش نهال‌ های ما به صورت مستقیم است و شما هزینه‌ ای بابت واسطه‌ های فروش پرداخت نخواهید کرد.
از طرفی نیازی به مراجعه حضوری به نهالستان ندارید و با مراجعه به سایت نهالستان می‌ توانید ابتدا با ویژگی‌ها و قیمت آنها از جمله قیمت نهال انگور خارجی سوپریور آشنا شده و سپس اقدام به خرید کنید. ما در زمان کوتاهی نهال‌ های مورد نظرتان را برای شما ارسال خواهیم کرد و هیچ محدودیتی در خصوص ارسال به شهرهای مختلف نداریم.

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که نظر می دهد “خرید نهال انگور خارجی سوپریور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *