0
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تصویر گالری
  • تصویر گالری

خرید نهال گوجه سبز استار

60,000 تومان

نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس) از جمله با کیفیت‌ترین و سریع‌ترین ارقام نهال‌های گوجه سبز محسوب می‌شود. با طعمی ملس و ارزش تجاری بالا، این نهال به دلیل قدرت رشد بالای خود، قادر خواهید بود در فصل بهار بلافاصله آن را به بازار عرضه نمایید. این نهال از سال اول شروع به باردهی می‌کند و منشأ آن به کشور آمریکا با قدمت 2000 سال بازمی‌گردد.

پاک کردن

برای خرید بیش از 100 اصله نهال تماس بگیرید.

خرید نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس)

گوجه سبز (آلوچه) استار (پیش رس)، یک نهال زودرس است که خواستگاه آن در آمریکا قرار دارد. این نهال، با بیش از 2000 سال قدمت، به علت طعم شگفت‌انگیز و عطر فوق‌العاده این میوه‌ها خود، محبوبیت ویژه‌ای میان مردم و باغداران پیدا کرده و همچنان از مطلوب‌ترین و پرطرفدارترین ارقام آلوچه و گوجه‌سبز به‌شمار می آید.
با خرید نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس) از ما، بهترین نتیجه را در آبیاری و خاکریزی باغ خود به دست خواهید آورد و محصولی با عمر اقتصادی بلند و کیفیت برداشت خواهید کرد. شما می‌توانید از نهالستان ما برای ثبت سفارش نهال خود استفاده کنید.

مشخصات و ویژگی های نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس)

در هنگام خرید نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس) باید بدانیم میوه‌های این نهال پوستی زیبا به رنگ طلایی مایل به سبز داشته و گوشتی شفاف، آبدار و بسیار شیرین و لذیذ دارند و در مجموع یکی از بهترین ارقام آلوچه به حساب می‌آیند. در ادامه ویژگی های نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس) را با هم بررسی می کنیم.

زمان رسیدن نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس):

پس از خرید نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس)، زمان رسیدن نهال گوجه سبز (آلوچه) استار (پیش رس) ممکن است بستگی به شرایط محیطی و مدیریت کشت داشته باشد. ولی به طور معمول در همان ابتدای سال اول نهال شروع به محصول دهی می کند اما این محصول جنبه اقتصادی ندارد.

زمان تجاری شدن نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس):

زمان تجاری شدن این محصول بعد از 5 سال می باشد. شما می توانید بعد از 5 سال شروع به برداشت محصول با کیفیت که جنبه اقتصادی دارد، کنید.

زمان گلدهی:

این نهال در اوایل بهار شروع به گلدهی می کند.

زمان برداشت نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس):

میوه رقم آلوچه استار یا همان گوجه سبز پیش‌رس، در اواسط خردادماه با ظهور شکوفه‌های سفید رنگ زیبایی آغاز به رشد و نمو می‌کند. پس از گذشت حدود یک ماه، این شکوفه‌ها به میوه‌های جوان و کوچک تبدیل شده و کم‌کم بزرگ و رسیده می‌شوند. تا پایان تیرماه، میوه‌ها به طور کامل رسیده و آماده برداشت می‌گردند.

بستر خاک مناسب برای نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس):

پس از خرید نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس)، بستر خاک مناسب برای نهال گوجه سبز (آلوچه) استار (پیش رس) باید خاک با pH بین ۶ تا ۷ باشد. همچنین، خاک باید خیلی سبک و خوب زهکشی شود و تهویه مناسب داشته باشد.

شرایط آب و هوایی برای رشد نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس):

بهتر است قبل از خرید نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس) به شرایط آب و هوایی ه قابل رشد است توجه کنیم. گوجه سبز (آلوچه) استار (پیش رس) مقاوم به سرما و گرما است، شرایط آب و هوایی مناسب برای رشد نهال گوجه سبز (آلوچه) استار (پیش رس) شامل دمای مناسب، نور و رطوبت متوسط است.

آبیاری نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس):

آبیاری به نیاز آبی گوجه سبز (آلوچه) استار (پیش رس) و شرایط آبیاری خاک بستگی دارد. آبیاری باید به گونه ای باشد که خاک همیشه مرطوب باشد اما خیس نباشد. برای رشد بهتر، گوجه سبز (آلوچه) استار (پیش رس) باید در طول فصل رشد با آبیاری منظم تأمین آب شود، بهتر است هر ده روز یکبار شروع به آبیاری نهال هایتان کنید.

فاصله کشت بین نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس):

فاصله کشت بین نهال های گوجه سبز (آلوچه) استار (پیش رس) وابسته به سیستم کاشت و بهداشت محصول است. در مجموع فاصله نهال ها باید 4*4 باشد تا درختان به خوبی رشد کنند.

میزان باردهی نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس) در هر هکتار:

میزان باردهی متغیر است و به عواملی مانند مدیریت محصول، شرایط آب و هوایی و کوددهی بستگی دارد، میزان باردهی در هر هکتار از زمین حدود 30 الی 35 تن می باشد.

عمر اقتصادی :

پس از خرید نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس) عمر اقتصادی یک نهال 20 سال است و پس از آن، عملکرد محصول کاهش می یابد به طوری که می تواند محصول آن بی کیفیت باشد و جنبه اقتصادی خود را از دست بدهد.

قیمت نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس)

از آنجایی که همه ما می دانیم گوجه سبز جز میوه هایی است که از همان ابتدای میوه نوبرانه اش در فصل بهار، یکی از پرتقاضا ترین میوه ها می شود پس بهتر است در بین نهال های نهالی که به صورت زودرس و با مناسب ترین قیمت نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس) است را تهیه کنید.
همچنین می‌توانید در فرآیند کاشت این نهال از ابتدا تا انتها با راهنمایی مشاورین ما همکاری کنید. این مشاوران با ارائه راهنمایی‌های لازم، به شما کمک خواهند کرد تا بهترین محصول را پرورش دهید. جهت سفارش و مشاوره بیشتر، به سایت همتا نهال مراجعه کنید
شما می توانید مقرون به صرفه و مناسب ترین قیمت نهال گوجه سبز (آلوچه)استار(پیش رس) را از نهالستان ما بدون دخالت مستقیم واسطه از طریق سایت همتا نهال تهیه کنید.

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که نظر می دهد “خرید نهال گوجه سبز استار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *