0
0

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تصویر گالری
  • تصویر گالری

خرید نهال عناب بیرجندی

60,000 تومان

میوه عناب رنگ قهوه‌ ای براق دارد و بافت آن بسیار نرم است. عناب بیرجند بسیار خوش طعم و شیرین است و ۱۳۰ تا ۱۴۰ عدد از آن معادل یک کیلوگرم می‌ باشد. به دلیل خواص بی‌ نظیر میوه عناب، طی سال‌ های اخیر خرید نهال عناب ایرانی بیرجند گسترش یافته است، چون علاوه بر تازه خوری می‌ توان از آن به صورت سرک،ه شر،بت غذاهای کنسرو شده و حتی به صورت آجیل استفاده کرد.

پاک کردن

برای خرید بیش از 100 اصله نهال تماس بگیرید.

توضیحات نهال عناب ایرانی بیرجند

نهال عناب ایرانی بیرجند نسبت به دیگر ارقام نهال عناب درشت‌ تر است و شباهت زیادی به زیتون یا نارون دارد. حداکثر ارتفاع آن از ۴ الی ۶ متر است و جزو ارقام زود بازده و پرمحصول می‌ باشد. اگر قصد خرید نهال عناب ایرانی بیرجند را دارید، نهالستان همتا نهال آماده است تا نهال‌ های مورد نظر شما را به هر تعداد که نیاز داشته باشید، تامین کند.
ما در این نهالستان بزرگ انواع و اقسام نهال‌ ها را با بهترین و به روزترین متدها کاشته و پرورش داده‌ ایم. تصمیم بر آن داریم که نهال‌ هایی با کیفیت و مرغوبیت بالا را به دست باغداران برسانیم. کلیه نهال‌ های تولید شده در این نهالستان به صورت شناسنامه‌ دار بوده و طبق استانداردهای موجود در این زمینه می‌ باشند.
جهت خرید و آشنایی با ویژگی‌ های نهال عناب ایرانی بیرجند به سایت نهالستان ما مراجعه کنید. در این سایت حتی می‌ توانید نهال‌ های مورد نظرتان را به صورت اینترنتی خریداری کنید. ما در اسرع وقت نهال‌ های خریداری شده را در هر نقطه‌ ای از کشور که باشید، برای تان ارسال خواهیم کرد.

ویژگی‌ های نهال عناب ایرانی بیرجند

قطعاً نهال عناب ایرانی بیرجند نیز مانند دیگر نژادهای عناب، ویژگی‌ ها و مشخصات خاص خودش را دارد که توجه به آن موجب می‌ شود احداث باغ را با موفقیت انجام دهید. برخی از ویژگی‌ های نهال عناب ایرانی بیرجند که در خصوص کاشت آن حائز اهمیت هستند و باید به آن ها توجه داشته باشید، عبارتند از:

نحوه کاشت

از مهم‌ ترین ویژگی‌ های نهال عناب ایرانی بیرجند توجه داشتن به نحوه کاشت آن است، بنابراین اگر اطلاعات لازم را در این خصوص ندارید، می‌ توانید هنگام خرید از نهالستان ما کسب اطلاعات کنید. برای کاشت نهال باید فاصله را به صورت ۲.۵ الی ۳ متر در نظر بگیرید که فاصله ای استاندارد و ایده‌ آل برای چنین عنابی می‌ باشد. چون موجب می‌ شود پس از آن که نهال شما به رشد حداکثری و بزرگسالی رسید، ریشه و حتی شاخ و برگ آن ها به یک دیگر برخورد نکرده و بتواند حداکثر نور خورشید را دریافت کند.
نهال در طول روز حداقل ۸ ساعت به دریافت نور خورشید نیازمند است، چون این نوع عناب گرما دوست است و به این ترتیب در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری بهترین و بیش ترین باردهی را از آن خواهید داشت. البته در مناطق دیگر نیز امکان رشد عناب وجود دارد اما میزان محصول آن کاهش پیدا می‌ کند.

شروع باردهی نهال

یکی دیگر از ویژگی‌ های نهال عناب ایرانی بیرجند نوع باردهی زود هنگام آن می‌ باشد، به طوری که شما در سال دوم شاهد باردهی خواهید بود، اگر چه مقدار آن کم است. در سال چهارم نیز باردهی آن افزایش پیدا کرده و به مرحله تجاری شدن می‌ رسد و در سال پنجم اوج برداشت از این نوع عناب را خواهید داشت. با وجودی که قیمت نهال عناب ایرانی بیرجند به علت پرطرفدار بودن مقداری بالاتر است، اما با توجه به زودباردهی آن خرید آن مقرون به صرفه است و مورد توجه بسیاری از باغداران می‌ باشد.

نیاز آبی نهال

شاید بتوان از ویژگی‌ های نهال عناب ایرانی بیرجند را که به عنوان ویژگی شاخص آن مطرح می‌ شود، تحمل آن نسبت به گرما و خشکسالی بیان کرد که به خوبی امکان رشد در مناطق کم آب را دارد و در صورت طولانی بودن مدت زمان آبیاری و فواصل بین آبیاری درخت می‌ تواند در برابر این شرایط مقاومت کند، اما به هر حال در سال اول کاشت نهال شما باید یک آبیاری مرتب و منظم را داشته باشید تا درخت بتواند به خوبی رشد کند. پس از آن نیز در طول هر دو هفته یک بار آبیاری برای آن کفایت می‌ کند. البته فراموش نکنید که آبیاری در فواصل کوتاه‌ تر و منظم‌ تر قطعاً می‌ تواند بر روی رشد درخت، مقدار باردهی و حتی کیفیت و مرغوبیت محصول تاثیر بسزایی داشته باشد..

قیمت نهال عناب ایرانی بیرجند

قیمت نهال عناب ایرانی بیرجند به عوامل متعددی مانند شرایط موجود در بازار، سن نهال و حتی نژاد و اصالت آن بستگی دارد، یعنی هر کدام از این موارد به صورت جداگانه می‌ توانند بر روی قیمت نهال عناب ایرانی بیرجند تاثیرگذار باشند، اما از آن جایی که ما در نهالستان خود کلیه نهال‌ ها را به صورت مستقیم به باغداران عرضه می‌ کنیم، قیمت‌ های ما مقرون به صرفه و اقتصادی هستند و باغدار نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی بابت واسطه‌ ها ندارد، به همین دلیل است که قیمت نهال عناب ایرانی بیرجند مقرون به صرفه می‌ باشد.

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که نظر می دهد “خرید نهال عناب بیرجندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *